Media item
Virtual Graveyards: games als cultureel erfgoed
closeLicense
Creative Commons – Attribution-Share Alike
You are free to remix, tweak, and build upon this work even for commercial purposes, as long as the author or licensor is credited, and new works are licensed under identical terms.
closeDownload
- MP4 (512x288, sd 113.9 MB): 09/31/931753.931746.AVANET_Symposium[..].mp4
- MP4 (512x288, sd 116.4 MB): 09/31/957978.931746.AVANET_Symposium[..].mp4
- MP4 (1280x720, hd 226.2 MB): 09/31/957976.931746.AVANET_Symposium[..].mp4
- WEBM (1024x576, hd 111.8 MB): 09/31/957980.931746.AVANET_Symposiu[..].webm
- OGV (512x288, sd 34.0 MB): 09/31/931749.931746.AVANET_Symposium[..].ogv
- OGV (1280x720, hd 286.9 MB): 09/31/931751.931746.AVANET_Symposium[..].ogv
- MP4 (1280x720, source 942.3 MB): 09/31/931746.AVANET_Symposium2016_Je[..].mp4
AVA_Net Symposium 2016: Jesse de Vos
Video opnames van de presentatie van Jesse de Vos (Game On) tijdens het AVA_Net Symposium 2016: Bouwen aan een toekomstbestendig AV-archief.
Jesse de Vos presenteert over games als cultureel erfgoed. De interactieve, genetwerkte aard van games vereist soms nieuwe denk- en werkwijzen als het gaat om het archiveren van deze audiovisuele producties voor toekomstige generaties. De observaties kennen een bredere toepasbaarheid in een medialandschap dat in toenemende mate interactief is.
- Creator:
- Denise Admiraal
- Publication date:
- 7 July 2016
- Length:
- 13:23